Fredagsmys

Jättebra dag idag! Började med jobb på Mediatec fram till lunch. Tog en långlunch på KROGEN med jobbarkompisarna och Gia. Stannade kvar extra länge och njöt av att inte behöva stressa tillbaka till jobbet. Hann tom dricka upp mitt kaffe efteråt (något som jag aldrig annars gör). Sedan bar det av till stan för att möta upp syster och gå på premiären av New Moon. Filmen var sjukt bra enligt min åsikt och jag blev sugen på att se första filmen igen. Antar att det är många som ska se den så jag ska inte berätta något, mer än att den bjöd på både blod, skratt, svett och tårar. Den var med andra ord tillfredställande på de flesta planen. Dock är jag inte i närheten av Fridas och Gias besatthet och jag hade inte mycket att tillföra i deras diskussioner på Espresso House efteråt.



Efter en kaffe kom även Linus, Vendela och Christoffer och joinade oss. Vi hade en jättetrevlig fika innan Frida och Gia begav sig hemåt. En lång övertalan senare begav resterande del av vårt sällskap iväg till Vallhalla för en bowlingrunda. Det var tjejerna mot killarna som gällde. Jag tänker inte berätta hur det gick eftersom det är ovesäntligt. Däremot var det väldigt jämt hela vägen.

Gia saknade oss ganska snart och kom tillbaka till stan sedan. Vi hängde lite i stan tills det var dags att dra sig hemåt. Imorgon bitti väntar gymträning på Sportlife för Gia och mig så det gäller ju att ladda upp...
Är väldigt nöjd med dagen och har mått väldigt bra idag. Inte konstigt när jag fick spendera den med så underbara människor. Det krävs inte så mycket för att ha roligt när man är med rätt folk!

Nu är det verkligen hög tid för mig att krypa till kojs! Men skriver säkert ett litet inlägg imorgon också. Godnattis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0