Party Party

Hej alla!

Rätt mycket har hänt dom senaste dagarna, både bra och dåligt. Till att börja med har jag haft en jättebra helg :) Filmtema-festen hos David blev jättebra. Kom ju dit lite senare än alla andra eftersom jag hade varit iväg och matchat. Detta innebar att alla redan var rejält packade när jag kom. Var lite trött och grinig när jag kom och störde mig mest på alla taggade människor. Efter ett tag kom jag dock in i det och hade en riktigt trevlig kväll med Ninisen och de andra coolingarna. Lite kaos blev det väl, men så är det ibland. Överlag var det en lyckad fest må jag säga och David var ju lätt bäst utklädd som hulken!

Söndagen var en lugn historia. Sov ut ordentligt och tog en lång dusch och frukost innan jag begav mig till stan för att möta upp Linda och Vendela. Det blev en kopp te på centralen och avsked av Vendie för den här helgen :( Linda och jag drog sedan vidare till Kosmos för lite pasta pesto till middag (:O). Massa mysprat om allt och inget blev det och vi hade en supermysig eftermiddag tillsammans. Tycker om dig Lillis <3
Efter att ha gjort stan för den här dagen tog jag sedan tåget till Linn och hade mys framför tv:n tills min boyfriend kom hem från Norge och vi spenderade resterande del av kvällen i sängen. Cosy!

Måndagen var lätt bästa dagen. Linus födelsedag inleddes med att hans gulliga flickvän tog bussen till MAXI för att inhandla nybakat bröd och färskpressad juice. Sedan blev det frukost och presentöppning på sängen följt av lite mys i soffan framför en deckare. Vi hann även med ett besök och skoköp på Allum innan det var dags för släktkalas. Köpte skitsnygga stövlar till mig själv (som förmodligen ingen annan än jag tycker om, men ändå). Under hela släktkalaset (som för övrigt var väldigt trevligt som vanligt) satt jag bara och tittade på klockan och väntade på att vi skulle få åka. För er som inte vet det hade jag nämligen planerat en överraskning. Linus trodde att han, jag, Linn och Alle skulle ut och käka. Vad han inte visste var att när vi väl kom dit satt 15 pers och väntade på honom. Det var grymt kul att överraska honom och ett stort tack till alla er som var med och förgyllde den stora dagen :) 
Efter presentöppning, buffé och en och annan öl bar det vidare av mot Pustervik där det är "pingisklubb" på måndagar. Vi spelade lite rundpingis, dansade och hade jätteskoj. Även om pingisen var helt omöjlig då man inte såg bollen för allt blinkande ljus o dyl. Men med de underbara vänner som var med kunde det inte bli annat än succe ändå! Linus var i alla jättenöjd och sa att det var hans bästa födelsedag någonsin, vilket låter som ett ganska bra betyg enligt min åsikt!




Min fina, fina pojkvän <3 Ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna en underbar man!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara vi får mer tid så får vi träffas igen :)

Och jag tycker om dig med Sarisen!. <3

2009-11-19 @ 11:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0