Pingis i Långemåla

I fredags tog jag tåget tillsammans med Charlotta och Jonna till Halmstad. Vi sov hos Helena eftersom det var hennes sambo som var helgens chaufför. Vi laddade upp under fredagskvällen på en kinarestaurang och godis framför Idol hemma hos Helena och Micke.

På lördagsmorgonen gick vi upp tidigt för att åka till Långemåla och ha sammandrag. Jag hinner inte skriva så mycket nu mer än att jag förlorade två femsetare och att jag hatar Taberg! Sjukt äcklig klubb! Skönt att alla håller med mig och skönt att Sara Rask slog Marina med 3-0 lätt och att Lisa Rydén var nära att vinna över henne. Äntligen fick hon komma ner på jorden lite och fatta att hon inte är så bra som hon verkar tro. Igår älskade jag Dänningelanda och deras klappar också. Det var krig mellan Dänningelanda och Taberg igår, haha! Taberg vann visserligen men det viktigaste var att Sara pissade på Marina.

Måste springa till bussen nu, men skriver nog lite ikväll. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: hellqvist

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Sveriges bäst blogg!



så ärlig, så öppenhärtad, full av känslor, Sara Staberg när hon är som bäst :D

2009-11-15 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0