Regn slickar hela staden

Igår kväll blev lite fail. Haha Linus och jag drock till Romevi för att gå på Beccas och Bellas födelsedagsfest. Dom hade dock missat att berätta för oss att det skulle vara tjejmiddag innan festen drog igång. Vi var mätta när vi kom, plus att alla bara kollade snett på oss och inte fattade varför jag hade med min pojkvän till middagen. Haha det var lite pinsamt. Vi stannade inte så länge utan lämnade presenter, var med på lite lekar och drack vin. Linus skulle upp tidigt idag också så vi drog oss hemåt tidigt. Träffade Nina en sväng också innan vi gick hem och sov. Hoppas att tjejerna var nöjda med sin fest i alla fall. Vi bestämde att vi skulle fira lilla Beccisen en annan dag istället med lite middag och mys typ :)




Jag och Becca 2006 tihi <3


Idag fick jag sova ut för en gångs skull. Vaknade till när Linus drog, men sedan somnade jag om igen och sov till efter tolv. Riktigt skönt och välbehövligt var det. Passade även på att städa ordentligt i rummet och ta en lång, härlig dusch innan det bar av in till stan. Träffade Linn på centralen och vi drog vidare till Fröken Olsson för att fika med Fridisen. Söndagsfika är bästa botemedlet mot söndagsångest! Speciellt med mina fina tjejer :) Linn och jag satt kvar i många timmar och det blev både skratt, allvar och tårar. Fick rensat oss lite båda två och det var skönt! Tack för en toppenkväll tjejor, jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Lillis

Saknar dig ! <3

2009-11-24 @ 12:02:02
URL: http://Lillisgoransson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0