Sjukt!

Det är helt sjukt att vi har börjat kommunicera genom min blogg, tillslut blev den i alla fall attraktiv och intressant alltså...

Jag håller med Jossan, Josse, Anna eller vem det än är som har skrivit, det har gått alldeles för långt nu! Och jag ljuger om jag säger att jag inte mår dåligt över det. Det var jättebarnsligt av mig att skriva ett sånt provocerande inlägg och jag borde ha insett konsekvenserna. I alla fall, vårt enda sett att kommunicera verkar vara min blogg och därför får jag väl fortsätta på detta löjliga sätt.

Jag vet inte om ni tycker illa om mig, eller om ni har övergivit mig för att jag är med Vendela. Men jag kommer stå bakom Vendela till 100% och om ni inte vill ha med henne att göra så får ni inte heller med mig att göra. Och om det är så ni vill ha det så får väl vi alla bara acceptera det och gå vidare. Min enda önskan är att vi gräver ned stridsyxan och låter varandra vara ifred. För jag mår skitdåligt av att bråka och jag tror inte att ni heller mår bra av det?

Kommentarer
Postat av: anna

Vi tycker verkligen inte illa om dig sara, och har inte övergivit dig heller. Visst vi har inte kommit till dig och pratat om detta, men du har inte kommit till oss heller. De med josse var ju bara att hon hade sin åsikt och den står hon faktiskt för. men som sagt alla elaka kommetarer till varanda och allt skitsanck leder ingenstans, anitngen låter vi varandra vara som du sa eller så pratar vi ut om de. och de är helt ditt val om du vill stötta vendela, och jag tycker du ska göra de om de känns rätt för dig, men bara för de betyder väll inte de att vi inte kan ha med dig att göra?

2009-11-18 @ 12:52:05
URL: http://annarumin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0