Stress blandat med chill

Har börjat jobba nu. Gick faktiskt upp redan i tisdags och begav mig till Massteknik, numera Mediatec, för att börja min "inskolning" på ekonomiavdelningen. Jag ska vikariera i tre veckor för en tjej som drar på semester till Trinidad Tobago, lyx! Det är rätt segt nu i början eftersom jag inte har kommit in i det än och det är mycket att lära. Därför tar allting så lång tid och jag måste ha full fokus hela tiden. Förlåt att jag har varit dålig på att höra av mig, har inte riktigt haft någon tid faktiskt. Men imorgon jobbar jag bara till lunch och sedan är det premiären av New Moon med Gia och min syster Frida :)

Det har inte varit så mycket tid över för min del eftersom jag har tränat och så också. Har myst lite med min pojk och druckit te med Nina och så typ. Min lilla kräfta <3 

Förövrigt är jag grymt urladdad på energi idag efter en lång och stressig dag. Det var snabbt hem för middag och ombyte innan jag for iväg till träningen. Karin kom hit också och åkte med mig, jättekul att träna tillsammans igen. Den tjejen är verkligen grym! Men jag tränade mest med Anders idag och vi pratade om mitt träningsupplägg, vad jag ska lägga fokus på nu och lite olika övningar jag borde ha med. Sjukt bra träning för mig och jag lärde mig jättemycket. Fick en ny energikick av detta och nu blir det Västsvenska nästa för mig. Pingis är töntigt kul!

Imorgon kommer min älskade lilla Vendela hem från Norge, underbart! Känner mig inte riktigt hel när du inte är här <3
Nu vill jag bara sova eftersom mina sista krafter tog slut under Gias och min kvällspromenad i regnet. Mår rätt bra idag :) Mycket bättre än igår i alla fall!

Kram till er alla!




Vendela och sis, så fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0