Todiloo

Nu sitter jag här och chillar vid datorn medan Gia kämpar med att locka mitt hår. Gött är det! Vi har varit aktiva idag banne mig. Drog till Sportlife i förmiddags och sprang på löpband i en timma. Det var riktigt skönt faktiskt! Chill att kunna kolla på tv när man är ute och joggar liksom. Har verkligen hittat min träningsform nu, tyckte det var perfekt!

Efter träningen tog vi en lång dusch och tog sedan en sväng i Kungälv city. Jag köpte ett rött linne som jag ska ha på mig ikväll, det blir lite rocktema på mig faktiskt. Tur för mig att Gia är här och hjälper mig med hår och smink. Hon har även med sin skinnjacka och smycken jag ska låna. Underbart! Snart kommer Linus också och vi ska åka till härliga Romelanda och fira Becca och Bella en sväng. Ska bli skoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0