Torsdagnatt :)

Hejsan alla! Ligger här i sängen med min bästa vän Vendela :) Helt underbart att hon är här hemma igen så jag får träffa henne innan jag åker. Hon kom till Göteborg nu ikväll och jag var självklart där och mötte henne. Vi har suttit i stan och myst lite innan vi åkte hem till mig. Vendela ska sova hos mig idag, eftersom hon är så sjukt bra på att prioritera. Tänkte bara poängtera det ifall det var någon som hade en annan åsikt. Sin pojkvän Christoffer ska hon inte träffa förrän på lördag. Tills dess ska hon vara med prioriterade vänner som är värda hennes tid. Dom som tycker annorlunda är inte värda hennes tid ändå!

Nu ska vi fortsätta mysa. Ville bara säga att min Vendela är bäst! Puss på er :)



Kommentarer
Postat av: Linda

och vi ska ses på söndag:D saknar dig.

2009-11-13 @ 18:05:53
URL: http://lillisgoransson.devote.se
Postat av: ökänd

aa :) senast jag träffa henne ( ett halvår sen ) var hon sjukt schysst! grym vän :)

2009-11-15 @ 21:45:26
Postat av: Anonym

Jaja lilla sara.. du kan ha din åsikt och vi andra har våra. Vendela förtjänar inte att ha oss kvar, inte tvärt om. Vi försöker nå henne men hon gör sina val.. synd bara att hon kommer sitta helt ensam (alt. med dig)när hon och Christofer gör slut. What goes around comes around.

2009-11-16 @ 14:22:01
Postat av: Anonym

skärp dig! big surprise att hon har några vänner kvar.

2009-11-16 @ 23:22:41
Postat av: Anonym

för att christofer inte kan förän på lördag eller ? känn dig inte prioriterad

2009-11-17 @ 21:25:19
Postat av: Anonym

vendela är världens goaste tjej :)

ja förstår att hon inte orkade vara kvar i josse,jossans och annas gäng och fika varenda dag och bli feta som dom är.

2009-11-17 @ 21:33:43
Postat av: en kompis

Oskönt av alla verkligen. Man säger aldrig att någon är fet heller om den verkligen inte är det. Alla prioriterar olika i livet och de måste alla acceptera.

2009-11-17 @ 22:27:09
Postat av: Anonym

Nu har allt gått för långt! Alla dessa kommentarerna är inte okej. Visst folk kanske tycker vi är feta. Men håll det för er själva isåfall. Alla vill inte vara som vandrande pinnar. Sen är alla personpåhopp för mycket! Ni som tydligen hatar oss. säg det till oss istället! sen hade varit bra om ni visste om allt var sant innan ni satte eld på helvetet. Ni har hört det från fel person! En person som snackat skit om er!

2009-11-17 @ 23:07:31
Postat av: anna

helt seriöst? blir feta som vi är? ge er nu. detta är ju löjligt. Bara för att vi har en åsikt om att vendela prioriterar fel har de blivit ett tredje värdskrig typ! jag har inget personligt emot dig sara och inte frida heller. men har ni har inte ens velat lyssa på våran sida av de hela. och jag förstår helt seriöst inte ens vad vi har gjort som gör att ni hatar oss så mkt. tycker de är tråkigt att pga av en person blir de så mkt skitsnack tjaffs och bråk.

2009-11-18 @ 10:46:05
Postat av: Sara

Anna, jag tror inte att detta leder någon vart. Jag tor vi får låta varandra vara. Och jag har inte vänt ryggen åt någon, ingen har försökt prata med mig. Tvärt om! Jag försökte prata med Josse, hon sprang iväg och jag sprang efter. Har skickat sms efteråt också, men hon har inte velat prata med mig. Det är klart att jag hade lyssnat om ni hade velat prata om allt.

2009-11-18 @ 11:50:32
URL: http://sarastaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0