Helg

Friday:

Började otroligt segt med föreläsning klockan åtta, följt av lite träning på gymmet. Dock orkade jag knappt någonting för jag var så trött och opeppad. Så jag ställde sminkade mig och åkte in till stan för tjejfika istället, vad piggar upp bättre liksom? En mugg kaffe och massa tjöt senare fick jag med mig både Linn och Frida hem till Kungälv. Vi hämtade upp nödvändiga saker plus en Anton inför kvällen och drog sedan vidare till Partille. Det blev tacos hos Linn <3 följt av "myskrök" med idol, sång och prat som varade långt in på småtimmarna.

Saturday:

Riktigt segt att komma upp i morse. Det blev inte många timmars sömn, men vi hade alla våra planer inför dagen och var tvungna att stiga upp i tid ändå. Ni som känner mig vet ju att jag gick upp innan dom andra för att äta frukost, dricka kaffe och städa i lugn och ro. Det gör jag i princip alltid, hur tidigt jag än ska gå upp. "Morgonstund har guld i mund". När jag hade fått min morgonstund gick jag och väckte Linus, Frida och Anton eftersom det var dags att åka in till stan.

Efter att ha flängt runt en sväng på stan med Jossan och varit med om både det ena och det andra begav jag mig hemåt. Knappt hade jag hunnit innanför dörren förrän Adam och Linda kom och knackade på. Jag bjöd på kaffe och vi pratade lite och när de gav sig av tyckte jag att jag var förtjänt av ett varmt bad, innan jag tog tag i resten av dagen. Ett långt varmt bad med en bra bok är livskvalitet på hög nivå vill jag påstå. För att piggna till igen efteråt tog jag en kall dusch och svepte in mig i min morgondrack för att njuta av en kopp underbart snabbkaffe (N). Då kom dagens andra trevliga överraskning, nämligen min pojkvän <3 Fast han fick ligga och sova i min säng medan jag gjorde mig iordning inför kvällen. Vi åt jättegod middag med familjen, räkfrossa med tillbehör. Advokado med skagenröra är ju typ det godaste! Nu hade vi samlat våra krafter för att åka till Anna och fira!

Väl framme i Frölunda var firandet i full gång. Det var bål, tårta och självklart fotboll som stod först på programmet. Matchen var ju skit och vi blev lite griniga, men Anna livade upp med lite sjuka lekar så vi var snart tillbaka i stämningen igen. Efter presentöppningen var det dags att dra in till Gbg för att göra stan osäker. Vi skulle åka en stor taxi med singstar och playstation, men vi hade otur för det fungerade inte :( Lika bra det kanske... Kvällen spenderades på Modesty med massa prat, skratt och lite dans. Bortsett från några tråkigheter hade vi alla en trevlig kväll! Jag åkte med min baby hem sedan och hade det mysigt :)

Sunday:

Idag var det pingis för hela slanten både för Linus och mig. Linus som sparring för Team Stiga och jag med tre timmars träning följt av match. När jag vaknade i morse åkte jag hem till Kungälv för att hämta bilen. Sedan bar det av till Linné för träning. Det gick bra till och från och var ganska tillräcklig uppvärmning inför kvällens match ;) Efter träningen slängde jag i mig en pastasallad och åkte vidare till Backa. Första matchen med herrarna gick bra och jag vann med 3-0. Andra matchen ledde jag med 2-0, men tappad. Sedan gick det bara utför och jag förlorade sista matchen med 3-0. Dubbeln vann jag också btw och spelade jättebra stundtals och okej resten. Nästan godkänd första match. När jag kom hem däckade jag totalt framför tv:n med far och hund, vilket innebär att jag har missat mitt sömntåg och är pigg nu när jag verkligen borde sova. Ska nog försöka sova nu i vilket fall.

Ny vecka, nya krafttag, godnatt!


Förresten, sjuk information, jag har bara druckit en kopp kaffe idag. Vad hände där liksom?





Kommentarer
Postat av: Anonym

sicken uppdatering snygging ! hoppas vi kan ses snart :)<3

2009-10-12 @ 21:50:33
Postat av: linda

bra att skriva vem det är ifrån :D (a)

2009-10-13 @ 12:02:23
URL: http://Lillisgoransson.devote.se
Postat av: joooosss

Uppdatering SAra! Loooove

2009-10-13 @ 22:17:49
URL: http://annajosefinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Wehooow jag har iaf två trogna läsare ;) Ses alla tre snart igen? <3

2009-10-13 @ 22:21:49
URL: http://sarastaberg.blogg.se/
Postat av: Linus

Vilken underbar bild och blogg älskling:)

2009-11-05 @ 22:24:52
Postat av: Sara

Haha det där har INTE Linus skrivit!

2009-11-05 @ 23:50:58
URL: http://sarastaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0