Kaos!

Ja det var ett tag sedan jag skrev nu. Det beror nog mest på att jag inte har haft orken. Allt är ganska mycket kaos nu kan man lugnt säga. Först och främst har jag plugget och tentan som ska klaras, utöver det har jag även börjat satsa på pingis igen sakta men säkert, men det som tar kål på mig är något helt annat som inte borde få göra det och som jag inte tycker att jag förtjänar. Men det kanske jag gör, jag vet inte...

Jag är så sjukt trött på allt skitsnack och all falskhet så det finns inte. Kan respektera allas åsikter så länge man är beredd att stå för dom. Men jag blir så sjukt äcklad av att folk ljuger, försöker ställa sig in och fjäskar samtidigt som jag vet att det snackas så mycket skit bakom ryggen. Jag kan bara säga det att jag vet så mycket mer än vad folk tror, det mesta kommer fram på ett eller annat sätt. Just nu har jag inte ens energi att bry mig speciellt mycket, men det är klart att det tär på en...

Nåja nog om det. Det finns mycket som är bra också. Jag vet inte men på något sätt känns det som att vissa av mina underbara vänner har känt på sig att jag behöver lite uppmuntran och stöd just nu. Har fått en del fina sms och samtal som har värmt ända in i själen. Ärligt talat man kan göra så sjukt mycket med ord, både positivt och negativt. Så var rädda om orden :)

Sitter i sängen i min ensamhet med tända ljus och bara tänker. Kan inte riktigt skingra tankarna men det är dags att sova nu eftersom jag ska upp och spela match imorgon. Hoppas på att Linus och grabbarna har en jättebra kväll på krogen, för det förtjänar dom verkligen.

Saknar Micke också, jättemycket faktiskt. Finns nog ingen kille som kan göra mig så frustrerad och förbannad (förutom min man då kanske) och vi har allt haft "fighter" som heter duga. Men jag vet inte om det är lite hatkärlek, som syskonkärlek lite. För det finns ingen som kan ta din plats Mikael, det finns ingen jag har en liknande relation till som den med dig. Du har en förmåga att kunna läsa av mig på ett sätt som inte andra gör och jag slutar aldrig förvånas. Kom hem nu, det räcker med USA-vistelse för dig nu tycker jag <3




Sovdags nu, ska försöka skriva imorgon också och bättra mig lite. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Linda Lillis G.

detta inlägget har jag längtat efter!

Tack för kommentaren gumman! hoppas jag kan vara delaktig med att göra dig lite glad :)<3.



Gulligt inlägg om M :)!

Saknar dig. hoppas vi ses snart.! Pusspådig<3

2009-10-24 @ 14:55:40
URL: http://Lillisgoransson.devote.se
Postat av: linda

ostafralla med minnesprat" ajemen , fullproppad med massa gott;) iaf goda minnen.. du borde testa :D <3

2009-10-26 @ 15:33:03
URL: http://Lillisgoransson.devote.se
Postat av: lisa

saknar dig <3

2009-10-26 @ 22:49:31
URL: http://radiovideo.blogg.se/
Postat av: lisa

saknar dig <3

2009-10-26 @ 22:49:47
URL: http://radiovideo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0