im back on track

gonatt efter en heldags bloggfixande. har suttit sen klockan 8 i morse och försökt fixa min blogg. läst igenom en handläggarbok och shit! fan vad de är svårt assåååå. ja döööör. har fan suttit i 19 timmar, e ja smart eller? säg ingenting annat för då åker ni på stryk. bara så ni vet så hade ja självförsvar i elevensval i 5:an, så bråka inte med mig.

vad sägs om den nya designen då? är faktiskt riktigt nöjd, även fast de tog lite tid. men vad gör man inte för sin blogg? min blogg är ju liksom mitt liv, mitt allt! & de vet ja att den är för många andra också... så snart e bloggskrivandet back on track! vänta ni bara, ja skall göra erat liv fullbordat igen.

på tal om annat så e ja en superbabe! nemen asså tröjan ja levt i, i ett x-antal dagar har ett tryck med "super-babe" på. a jo ja fick den av alla mina blogg fans för de tyckte om min blogg så mkt. ja vad skall man saäggaaa? ja som zlatan säger. känner mig lika stor som honom nu efter att ja började blogga och fick så mkt beröm.

sen så skall ja också påpeka att ja börjat läsa engelska... a ni vet ju hur man säger hej jag heter sara på engelska antar ja eftersom att alla tycker om mig. Haj- my nam it sara.

GONATT

Kommentarer
Postat av: lisa

jag älskar dig :)

2010-01-19 @ 09:43:14
URL: http://radiovideo.blogg.se/
Postat av: josefine

baby! ja gillart att du e baaaaack

2010-01-21 @ 00:19:02
URL: http://annajosefinee.blogg.se/
Postat av: vendiethabitch

jag älskar att du är en sådan flumm girl! så brigth... love you bästis <3

2010-01-21 @ 12:46:34
Postat av: Micke

Welkom to ört my indian friends ;)

2010-04-06 @ 17:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0